لیفت ابرو در خانه با الوئه ورا | لیفت ابرو تنها با سه حرکت در خانه

لیفت ابرو در خانه با الوئه ورا

لیفت ابرو در خانه با الوئه ورا

امروزه اهمیت زیبایی و داشتن ظاهری زیبا، بر هیچکس پوشیده نیست. تمایل بانوان به تعادل و زیبایی چهره و جوانسازی پوست به دلیل دریافت احساس خوشایند و افزایش اعتماد بنفس است و تک تک اجزای صورت، به سهم خود تاثیر مستقیمی بر چهره خواهند گذاشت. یکی از مهم ترین اجزای صورت در زیباتر دیده شدن چهره، بدون شک ابروها می باشد. فرم و آرایش ابروها از گذشته تاکنون دستخوش تغییراتی در مقاطع زمانی مختلف شده است؛ به عنوان مثال در ۲۰ سال گذشته، ابروهایی نازک و به رنگ تیره بسیار مرسوم بود اما امروزه ابروهایی پُر ضخیم و پهن روی مُد هستند. علت این تفاوت ها به دلیل ترند شدن سبک خودآرایی و آرایش چهره توسط طراحان مد و آرایشگران در سراسر جهان می باشد که به مرور در کشورها فراگیر می شود و پس از دوره ی مقطع زمانی، مدل پیشین کنار گذاشته می شود و سبک جدیدی ارائه می گردد. در حال حاضر سبک ابروها با انحنای به سمت بالا می باشد و این مورد به عنوان یکی از ارکان زیبایی محسوب می شود. یکی از روش هایی که سبب بالا رفتن ابروها می شود لیفت نام دارد. لیفت ابرو با استفاده از روش های مختلفی انجام می گیرد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تمایل به استفاده از مواد طبیعی دارید با ما همراه باشید؛ در این مقاله چگونگی انجام لیفت ابرو در خانه با الوئه ورا و مزایای آن را برای شما شرح خواهیم داد.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری

لیفت ابرو چیست ؟

لیفت، برگرفته از یک کلمه انگلیسی و به معنای بالا بردن است که امروزه لیفت ابرو به مفهوم انجام هرگونه اقدام در راستای بالا بردن ابروها گفته می شود. در حقیقت لیفت، روشی برای حالت دادن به ابرو می باشد که تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره بانوان دارد. همچنین لازم به ذکر است که لیفت، صرفاً برای ابرو به کار نمی رود و هرگونه بالا کشیدن پوست صورت همچون پوست پیشانی و پوست دور چشم نیز با نام لیفت معرفی می شود‌. امروزه مراکز زیبایی مختلف، خدمات متنوعی در راستای لیفت ابرو انجام می دهند، فارق از بحث مُد و فراگیر شدن این مدل ابرو، این روش برای کاربردهای درمانی نیز استفاده می شود؛ تصور کنید برخی افراد به دلیل بالا رفتن سن، کاهش کلاژن پوست و یا چین و چروک دچار افتادگی ابروها شوند و در واقع ابرو از جای حقیقی خود فاصله بگیرد و به سمت پایین متمایل شود، در چنین شرایطی نیز استفاده از عمل های جراحی و روش های غیر جراحی برای بهبود وضعیت ابروها و لیفت آنها به سمت پیشانی بسیار مناسب می باشد. بدون شک داشتن ابروهایی پرپشت و کمانی، چهره را جوان تر نشان می دهد که برای رسیدن به چنین هدفی، روش های گوناگونی ابداع شده است. چنانچه افراد تمایل به صرف هزینه های زیاد نداشته باشند و در عین حال بخواهند نتیجه مشابهی را دریافت کنند، می توانند از روش های خانگی لیفت ابرو بهره بگیرند. روش های لیفت ابرو در خانه نسبت به سایر روش ها از مزایای فراوانی برخوردار است و حتی بانوانی که دارای ابروهای بی حالت و افتاده ای هستند می توانند به راحتی از لیفت خانگی استفاده کنند و تغییرات مشهودی را مشاهده نمایند. لیفت ابرو با مواد طبیعی برای افرادی که خواهان زیبایی طبیعی هستند و با یک آرایش لایت به چهره خود رنگ می دهند بسیار مناسب خواهد بود. در روش لیفت خانگی می توان از موادی که در اکثر منازل به راحتی یافت می شود استفاده کرد، موادی همچون کتیرا، روغن ها، آلوئه ورا، وازلین، صابون و ژلاتین بسیار مناسب می باشند. در این میان، لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا، به عنوان یکی از محبوب ترین روش های طبیعی معرفی می شود که از طریق برش برگ‌ آلوئه ورا و خارج کردن ماده‌ ی ژله‌ ای داخل آن، حاصل می شود.

این مطلب را هم بخوانید  کربوکسی تراپی چیست ؟ | بهترین زمان کربوکسی تراپی

مزایا و معایب لیفت ابرو با الوئه ورا

آلوئه ورا یکی از مفیدترین گیاهان برای تقویت رشد مو‌ی سر، ابروها، مژه و حفظ سلامت پوست می باشد. ژل موجود در گیاه آلوئه ورا با داشتن ترکیبات فوق العاده مغذی همچون انواع ویتامین ها و مواد معدنی سبب تقویت ابروها می شود. این ژل حاوی آنزیم موثری می باشد که محرک رشد مو است؛ در حقیقت این آنزیم با برداشتن پوست مرده، رویش مجدد مو در ناحیه سر و ابرو را از طریق فولیکول ها تسریع می بخشد. در حقیقت آلوئه ورا به عنوان تنها گیاه معجزه آسای حفظ سلامت پوست و مو در سراسر جهان شناخته می شود. از اینرو، لیفت ابرو در خانه با الوئه ورا از مزایایی همچون هزینه کمتر و ایمنی برخوردار است. استفاده از این محصول به دلیل طبیعی بودن، مانع از ایجاد حساسیت می شود و اثرگذاری سریعی دارد. استفاده از آلوئه ورا جهت لیفت ابرو، برای کسانی که تمایل به روش هایی شیمیایی همچون هاشور ندارند بسیار مناسب است و به دلیل برخورداری از مواد مغذی، برای خانم هایی که ابروهایی با تارهای نازک دارند و علاقه‌مند به داشتن ابروهای پهن هستند بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از مزایای لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا، تقویت پوست ناحیه اطراف ابرو می باشد که مانع از افتادن پلک می شود و به خوبی می تواند برای کسانی که از فاصله کم میان ابرو و چشمشان ناراضی هستند، کاربرد داشته باشد. از جمله معایب لیفت ابرو با آلوئه ورا می توان به عدم ماندگاری مناسب اشاره نمود.

این مطلب را هم بخوانید  عوارض انواع بوتاکس

چگونگی انجام لیفت ابرو با الوئه ورا

برای تهیه ترکیب لیفت‌ کننده ابرو می توانید یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا طبیعی را با سه قطره روغن رزماری یا هر روغن دلخواه دیگری همچون اسطوخودوس، ترکیب نمایید. پس از یکدست شدن، ژل را با برس ابروی تمیز به آرامی بر روی ابرو بکشید و به سمت بالا شانه کنید.

ماندگاری لیفت ابرو با الوئه ورا چقدر است؟

لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا یک روش موقت برای حالت دهی ابرو می باشد که تا چند ساعت ماندگاری دارد. این ژل تهیه شده به عنوان یک لیفت کننده ابرو تا یک ماه چنانچه در محیط خشک و خنک نگهداری شود، قابل استفاده می باشد.

سخن پایانی

لیفت ابرو در سال‌ های اخیر از طرفداران زیادی برخوردار شده است که بهترین روش انجام طبیعی اینکار، استفاده از آلوئه ورا می باشد تا در کنار تغذیه ابرو، سبب ضخیم‌ تر شدن آن نیز بشود.

چگونه ترکیب لیفت‌ کننده ابرو با آلوئه ورا را تهیه کنم؟

برای تهیه ترکیب لیفت‌ کننده ابرو با آلوئه ورا، یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را با سه قطره روغن رزماری یا روغن دلخواه دیگری ترکیب کنید. سپس با برس ابروی تمیز، آرامی و به سمت بالا، ژل را بر روی ابرو بکشید.

ماندگاری لیفت ابرو با آلوئه ورا چقدر است؟

لیفت ابرو با آلوئه ورا یک روش موقت برای حالت دهی به ابرو است و تا چند ساعت ماندگاری دارد. در شرایط خشک و خنک، ژل تهیه شده تا یک ماه قابل استفاده خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید  از بین بردن عوارض قرص لاغری
آیا لیفت ابرو با آلوئه ورا تاثیر دائمی دارد؟

خیر، لیفت ابرو با آلوئه ورا تاثیر دائمی ندارد و به عنوان یک روش موقت برای تغییر شکل ابرو استفاده می‌شود. برای تغذیه و ضخیم‌تر شدن دائمی ابرو، نیاز به روش‌های دیگری ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان