مراقبت‌های قبل و بعد از هیدروفیشیال

مراقبت‌های قبل و بعد از هیدروفیشیال

هیدروفشیال چگونه کار می کند؟

 

HydraFacial یک درمان پوستی اختراع شده است که در دفاتر درمانی اسپا و پوست ارائه می شود. همچنین گاهی اوقات “هیدرودرمابریشن” نامیده می شود زیرا شامل لایه برداری مانند میکرودرمابراژ همراه با سرم های آبرسان است.

 

HydraFacial معروف به فرآیند سه مرحله ای خود ، باعث تمیز کردن ، لایه برداری و آبرسانی پوست می شود. این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی ، از جمله آکنه ، خشکی و چین و چروک کمک کند.

 

روش غیرتهاجمی در اصل مشابه صورت معمولی است که ممکن است از آبگرم دریافت کنید اما گفته می شود نتایج چشمگیرتری را به همراه دارد. این امر با استفاده از یک عصای مکانیزه که روی پوست شما برای تمیز کردن و لایه برداری عمیق استفاده می شود ، در حالی که سرم های سفارشی را برای نوع پوست شما ارائه می دهد ، حاصل می شود.

 

اگر کنجکاو هستید که آیا HydraFacial ارزش تبلیغ بیش از حد را دارد ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای احتمالی ، عوارض جانبی احتمالی و نحوه مقایسه آن با سایر روش های درمانی ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

مزایای هیدروفشیال

 

گفته می شود هیدروفشیال به بهبود بافت ، رنگ و ظاهر کلی پوست کمک می کند. این به دلیل لایه برداری عمیق است که منافذ پوست شما را تمیز می کند ، بقایای موجود را از بین می برد و باعث نفوذ بهتر سرم های صورت متناسب با نوع پوست شما می شود.

 

هیدروفشیال برای آکنه

 

در حال حاضر ، هیچ مطالعه بالینی در مورد مزایای هیدروفشیال برای آکنه وجود ندارد .

 

با این حال مدتهاست که روشهای میکرودرمابراشن برای درمان هر دو جوش آکنه و آکنه در نظر گرفته می شود. این احتمالاً به دلیل لایه برداری عمقی است که به از بین بردن سلولهای پوستی مسدود شده منافذ کمک می کند.

 

هیدروفشیال برای جوش های سرسیاه

 

سلول های مرده پوست نیز در ایجاد جوش های سرسیاه نقش دارند. این نوع آکنه بدون التهاب ممکن است از همان روشهای لایه برداری و استخراج استفاده شده در هیدروفشیال  بهره مند شود ، اما برای تأیید مستقیم این مزایا باید

این مطلب را هم بخوانید  عوارض جراحی لاغری

مطالعات بالینی بیشتری انجام شود.

 

هیدروفشیال برای روزانه

یافتن روش های درمانی آرایشی برای این بیماری حساس پوستی بسیار دشوار است. در حالی که تحقیقات بیشتری برای اثبات ایمنی و اثربخشی هیدروفشیال برای روزاسه لازم است ، یک مطالعه در سال ۲۰۰۶ نشان داد که تکنیک های مشابه ممکن است به سود روزانه پاپولوپوستولار باشد.

 

هیدروفشیال برای نگرانی های ضد پیری

یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۰۸منبع مورد اعتماد از ۲۰ زن دریافتند که در کسانی که تحت درمان با هیدروفشیال قرار گرفتند ، در مقایسه با کسانی که به تنهایی از سرم استفاده می کنند ، در علائم پیری پوست کاهش بیشتری وجود دارد. این اثرات شامل کاهش اندازه منافذ ، افزایش رنگدانه کمتر و کاهش خطوط ریز بود.

عوارض جانبی و اقدامات احتیاطی هیدروفشیال

 

در حالی که گفته می شود HydraFacial باشد عاری از عوارضمنبع مورد اعتماد ، ممکن است در حین عمل فشار کمی از گرز احساس کنید. برخلاف سایر روش های زیبایی ، HydraFacial قرار نیست باعث درد یا قرمزی شود.

 

با این حال ، اگر بثورات فعال دارید ، مانند یک مورد مربوط به شراره روزاسه ، باید از این روش اجتناب کنید .

 

آیا HydraFacial در دوران بارداری بی خطر است؟

 

بهتر است قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی در دوران بارداری ، از جمله HydraFacial ، از پزشک بپرسید . یک بررسی در سال ۲۰۱۷ نشان داد که اگرچه بسیاری از درمان های زیبایی ممکن است بی خطر باشد ، اما مطالعات بالینی کافی برای تأیید این موضوع انجام نشده است.

 

آیا یک HydraFacial می تواند باعث شکستگی شود؟

 

از لحاظ تئوری ، یک HydraFacial برای کمک به رفع سبوم اضافی (روغن) و سلولهای مرده پوست طراحی شده است که می تواند منجر به شکستگی شود. این درمان همچنین ممکن است به پاک کردن آلودگی ها در هنگام پاکسازی پوست کمک کند که ممکن است پس از لایه برداری عمیق اتفاق بیفتد.

این مطلب را هم بخوانید  معرفی آبرسان مناسب پوست شما

 

قبل از درمان ، به ارائه دهنده خود اطلاع دهید که آیا پوست فوق العاده حساس دارید یا به هر ماده ای که باعث شکستن پوست شما بعد از درمان شود حساسیت دارید. و اگر بعد از HydraFacial دچار شکستگی شدید ، آنها را پیگیری کنید.

 

درمان HydraFacial چگونه کار می کند؟

 

HydraFacial یا توسط یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست انجام می شود. این روش در سه قسمت تکمیل شده است:

 

ارائه دهنده خدمات شما از یک عصای گردابه مانند در برابر پوست شما استفاده می کند تا به شما کمک کند تا آلودگی و روغن را از عمق منافذ پاک کنید. آنها همچنین از لایه برداری برای کمک به لایه برداری و ظاهر دوباره پوست شما استفاده می کنند.

 

ارائه دهنده شما از یک ضمیمه خلاصه مانند روی گرز استفاده می کند تا به شما کمک کند تا بقایای منافذ پوست شما خارج شود.

 

ارائه دهنده خدمات شما از یک پیوست قلمی مانند برای استفاده از آنتی اکسیدان ها از یک سرم مرطوب کننده استفاده می کند .

 

یک HydraFacial گاهی با سایر درمان های مراقبت از پوست مانند پرکننده های پوستی یا نور درمانی دنبال می شود . این موارد افزودنی محسوب می شوند و به عنوان بخشی از هیدروفشیال لحاظ نمی شوند.

مراقبت های بعدی HydraFacial

 

هر جلسه HydraFacial کمتر از یک ساعت به طول می انجامد و نیازی به خرابی نیست. برخلاف روش های سختگیرانه تر مانند لایه برداری شیمیایی ، شما می توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

 

اگرچه بعد از جلسه خود نباید هیچگونه قرمزی یا لایه برداری داشته باشید ، اما بهتر است از درمان لایه برداری برای چند روز اول بعد از HydraFacial خودداری کنید.

چند بار باید HydraFacial تهیه کنید؟

 

دفعات جلسات HydraFacial به نوع پوست و توصیه های ارائه دهنده شما بستگی دارد. برخی از وب سایت ها توصیه می کنند درمان هر ۴ هفته تکرار شود ، در حالی که برخی دیگر جلسات تکرار را هر ۲ هفته تشویق می کنند.

این مطلب را هم بخوانید  تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟

 

یک متخصص زیبایی یا پوست می تواند به شما کمک کند تا تعداد جلسات مناسب را بر اساس شرایط پوست و اهداف خود تعیین کنید.

HydraFacial در مقابل میکرودرم ابریژن

 

هیدروفشیال مانند یک ، میکرودرم ابریژن پوست شما را لایه برداری می کند. تفاوت اصلی این است که این نوع لایه برداری با استفاده از کریستال های کوچک برای خطوط ریز ، چین و چروک ، لکه های پیری و جوش های آکنه مناسب است. در میکرودرم ابریژن نیز از سرم استفاده نمی شود.

 

تزریق پوست در مقابل HydraFacial

 

تزریق پوستی از فناوری و مزایای مشابه HydraFacial برخوردار است. هر دو روش ۳ در ۱ هستند که باعث تمیز کردن ، لایه برداری و تحویل سرم های متناسب با نگرانی های پوستی شما می شوند. برخلاف HydraFacial ، تزریق پوست ممکن است پس از آن مقداری قرمزی و تحریک ایجاد کند.

 

درمان HydraFacial در مقابل فرکانس رادیویی

 

رادیو فرکانس درمانی (RF) با استفاده از انرژی گرمایی در بافت های عمیق پوست برای افزایش گردش سلول و تولید کلاژن کمک می کند. این ممکن است در کل باعث ایجاد پوست سفت و صاف شود. RF نیز ممکن است کمک به درمانمنبع مورد اعتماد جای جوش.

 

در حالی که هر دو روش درمانی HydraFacial و RF علائم پیری پوست را برطرف می کنند ، RF شامل لایه برداری یا سرم نمی شود. RF ممکن است بعد از هر جلسه قرمزی ایجاد کند.

 

بردن

 

HydraFacial ممکن است طی یک جلسه تمیز کردن ، لایه برداری و آبرسانی ۳ در ۱ به درمان انواع نگرانی های پوستی کمک کند. با یک متخصص پوست درمورد اینکه کدام یک از روش های درمانی آرایشی برای نگرانی های خاص شما مناسب است صحبت کنید.

برای استفاده از خدمات هیدروفیشیال و پاکسازی صورت، می‌توانید به کلینیک زیبایی نیوشا مراجعه فرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

منابع: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.healthline.com/health/what-is-hydrafacial&ved=2ahUKEwjtrKLtge_wAhXHGs0KHQNtDdcQFjAOegQIJRAC&usg=AOvVaw0987fh99-F7ivPJh-3TE71&cshid=1622295794529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان