عمل کاشت مو با تراکم بالا

در زندگی امروزه کاشت مو یکی از کارهایی به حساب می‌آید که برای از بین بردن ریزش مو استفاده میشودکه این روش نتایج مختلفی دارد که مورد استقبال بیشتر مردم قرار میگیرد و همچنین کاشت مو باید توسط یک پزشک ماهر و یک تیم پزشکی خوب انجام میشه که باید حتماً تخصص لازم را در کاشت مو داشته باشند و همچنین باید پیوندمو با اصول و قوانین دستورالعمل های جهانی انجام شود.

کاشت مو با تراکم بالا یکی از روش‌های درمانی است که در حال حاضر بسیاری از افراد آن را می پسندند و در سراسر جهان کاربرد دارد و همچنین افراد زیادی هستند که  درمان را انتخاب کرده‌اند و می‌خواهند انجام دهند این عمل برای همه افراد انجام می شود و دو نکته بسیار مهم دارد این که ناحیه ای که قرار است از آن گرافتها برداشته شود باید بسیار مناسب و استحکام خوبی داشته باشد و اینکه نکته دوم پزشک باید مهارت بالایی داشته باشد و به دقت بسیار زیاد بتواند گرافتها را جای گذاری کند و بتواند بهترین نتیجه را نشان دهد.

برای اینکه بتوان به راحتی یک کاشت موی خوب انجام داد نیاز به حداقل ۲۰۰۰ واحد فولیکولار داریم.

افرادی هستند که ریزش موی آنها کم است و بسیار نیاز دارند تا مو را به کارند و دلشان می خواهد داوطلب انجام این کار شوند دکتر در هر جلسه با استفاده از میکروسکوپ گرافت های آنها را بررسی می کند و بسته به میزان ریزش موی آنها کار آنها را انجام می دهد.

برای اینکه کاشت مو در قسمت های مختلف سر بسیار خوب باشد باید گرفتار را برای کاشت به‌صورت پرپشت انجام دهید تا دارای نتیجه مطلوبی باشند و آسیب کمتری به تمامی قسمتهای سر و گرافتها برسد.

این مطلب را هم بخوانید  اسکار آتروفیک و درمان آن

مشخص کردن تراکم مو به عوامل زیر بستگی دارد:

ضخامت ساقه مو،رنگ مو،رنگ پوست،جنس موها

بهتر است که موهایی که در قسمت جلوی سر قرار می گیرند دچار تراکم بیشتری باشند زیرا بیشتر در معرض دید قرار دارند و باید پوشش مناسب تری داشته باشند و کاشت مو با تراکم بالا با روش‌های بهتری باید صورت بگیرد که از دو روش اصلی استفاده می شود. هدف تمامی پزشکان این است که موی پر از تراکم همچنین با روش مناسب تمامی کارها را انجام دهد،  موهای شقیقه  هر فرد دارای ۶۵ الی ۷۰ گرافت هست.

کاشت دستی

برای این که بتوانیم موهای خوبی داشته باشیم و به خوبی آن هارا تکثیر کنیم باید تراکم زیادی داشته باشد که با کوچک ترین ابزار میتوانید آن را انجام دهید.در تکنیک های جدید معمولا سالانه موهای زیادی کاشته میشوند و در کانادا بسیاری افراد از این تکنیک جدید استفاده میکنند.

برای کاشت مو برش هایی ایجاد میکنند که این برش ها باید تا حد ممکن ریز باشد تا گرافت ها از آن خارج نشوند و به راحتی رشد کنند و هیچ آسیبی به آن وارد نشود و همچنین اکسیژن بتواند وارد آن شود.و شکاف ها و جهت رویش مو نیز مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان