رفع نازکی لب‌ها

رفع نازکی لب

لب‌ها یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن می‌باشند و این روزا در جامعه تمایل به داشتن لب‌های بزرگ، بسیار افزایش یافته است. ممکن است شما لب‌های نازک داشته باشید یا در گذر زمان دچار این مشکل شوید و هیچ راه حل مناسب برای این موضوع پیدا نکنید، پس با ما همراه باشید تا با روش‌های مختلف به رفع این موضوع بپردازیم.

دلایل نازک شدن لب‌ها

نازک شدن لب‌ها می‌تواند دلایل مختلفی باشد. یکی از رایج‌ترین عوامل، پیری یا ژنتیک است که در ابتدا با گذشت زمان و سالخوردگی متوجه این موضوع خواهید شد.

البته عوامل مهم دیگری هم وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانید از نازک شدن لب‌هایتان تا حدود زیادی جلوگیری کنید. مهم‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

  • کم آبی
  • سیگار کشیدن
  • عادت خوردن و گزیدن لب‌ها
  • قرار گرفتن در معرض اشعه UV
  • و…
دلایل نازکی لب

رفع نازکی و افزایش حجم لب‌ها با تزریق ژل

یکی از رایج‌ترین درمان‌ها برای بزرگ کردن لب‌ها تزریق ژل است که بلافاصله لب‌ها را بزرگ‌تر می‌کند. ژل‌ها ظاهری طبیعی می‌دهند و خرابی یا عوارض طولانی مدتی با خود به همراه ندارند. در این درمان با اینکه تاثیرات به زودی خودشان را نشان می‌دهند، ولی حداکثر تا دوازده ماه ماندگاری دارند و پس از آن باید مجدد انجام شوند.

در طی این درمان از یک محلول بالینی استفاده می‌گردد که توسط یک سوزن ظریف به زیر پوست منتقل می‌شود و باعث برجستگی و رفع نازکی لب‌ها می‌گردد.

تزریق ژل در کلینیک زیبایی نیوشا توسط پزشک متخصص و با استفاده از ژل بسیار با کیفیت ژوویدرم انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

این مطلب را هم بخوانید  نحوه صحیح شیو کردن بدن چگونه است؟

پیش گیری از نازک شدن لب

شما باید اطمینان حاصل کنید که لب‌های شما همیشه مرطوب بماند، همچین در ادامه سعی کنید که برای جلوگیری از نازک شدن لب از کرم چشم غلیط در اطراف لب‌هایتان استفاده کنید. این کرم‌ها اغلب حاوی مواد ضد چروک فعال هستند که باعث کاهش چین و چروک لب و عدم نازک شدن لب می‌شوند.

حجیم‌تر کردن لب‌ها با استفاده از کلاژن

کلاژن موجود به طور معمول از پوست گاو تهیه می‌شود. از آنجایی که این ماده منشا حیوانی دارد، ممکن است شما به آن حساسیت و آلرژی داشته باشید، پس بهتر است قبل تزریق از شما تست گرفته شود.

در این عملیات تحت بی حسی موضعی، کلاژن توسط سر سوزن ظریف به لب‌ها تزریق می شود. از آنجا که بدن عادت به جذب این ماده دارد؛ لذا یک روش موقتی به شمار می‌آید و دوام آن در بازه یک تا سه ماه می‌باشد.

رفع نازکی لب با کلاژن

حجم دادن لب‌ها به وسیله‌ی دارچین

جالب است بدانید که دارچین دارای خواص احیا کننده و تحریک کننده است که لب‌ها را نرم‌تر می‌کند و باعث افزایش جریان نیز می‌شود و در ادامه جریان خون سبب سبب شده که لب‌ها پرتر شوند.

بهتر است در کنار دارچین از روغن نارگیل استفاده کنید تا اثر تحریک پذیری دارچین را کاهش دهد و هم باعث مرطوب شدن لب شود. برای انجام این کار دارچین را با مقداری روغن نارگیل ترکیب کنید و به وسیله انگشتان یا مسواک به تمام قسمت‌های لب خود مالش دهید و ۵ دقیقه صبر کنید و بعد آن را با آب گرم بشورید.

این مطلب را هم بخوانید  لاغری پهلو با اگزیمیا

اگر شما می‌خواهید که بدون صرف هزینه و عمل‌های زیبایی، لب‌های خود را برجسته کنید، می‌توانید از دارچین استفاده کنید. البته این روش تضمینی نیست و همچنین به زمان نیاز دارید تا شاهد تاثیری گذاری باشید.

اصلاح فرم لب‌ها با بهره گیری از لیزر

یکی از مهم‌ترین کاربردهای لیزر در درمان‌های زیبایی، اصلاح فرم لب است. در واقع از لیزر جهت قطع کردن اتصالات شدید لیگامنت‌ها و عضلات به لب از استخوان فک استفاده می‌شود؛ چرا که پس از قطع کردن این کشش زیاد، عضلات لب‌ها به سمت خارج آزاد می‌شودند و دیگر به سمت داخل کشیده و نازک نمی‌شوند.

یکی از خوبی‌های این روش این است که چون به بطور بنیادی و عملی به حل این موضوع می‌پردازد، نتیجه‌ی کار طبیعی و دائمی خواهد بود.

برای استفاده از لیزر با تزریق بی حسی در نواحی مورد نظر، کار شروع می‌شود و پزشک متخصص با کشیدن لب‌ها به سمت خارج، اتصالات شدید را پیدا می‌کند و آن‌ها را قطع می کند.حسن کاربرد این لیزر این است که برش کاملا تمیز و بدون خونریزی انجام می‌شود.

رفع نازکی لب‌ها با جراحی !

از آنجایی که بوتاکس و طراحی ژل نتیجه موقتی دارند؛ بعضی از افراد به سمت جراحی تمایل پیدا کرده و جراحی‌های زیبایی بر روی لب‌های خود انجام می‌دهند.

رفع نازکی لب‌ها با جراحی

جراحی لب  به دو روش از بیرون و داخل قابل انجام هست

جراحی لب از داخل: در این روش، برش جراحی در داخل دهان قرار می‌گیرد. برش‌ها به صورت خطوط شکسته هستند. با این شیوه در پشت لب، بافت‌های پایین‌تر به بالا منتقل می‌شود و در نهایت باعث افزایش حجم لب می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید  ۱۰نکته کلیدی کاشت مو حرفه‌ای

در این روش هیچگونه ردی از جراحی در ظاهر بیمار باقی نمی‌ماند، البته فراموش نشود که در این روش نمیتوان تغییرات زیادی ایجاد کرد.

جراحی لب از بیرون (با برش مستقیم): در این روش، ابتدا فرم و سایزی که فرد می‌خواهد بروی لب‌ها کشیده می‌شود. بعد از آن محاسباتی انجام می‌گیرد و تناسب آن با صورت سنجیده می‌شود و در صورتی که تناسب برقرار باشد، جراحی از بیرون انجام می‌شود.

رفع نازکی لب با استفاده از بوتاکس

بوتاکس فقط برای پیشانی شما نیست. بوتاکس در تمامی نقاط صورت از جمله در خطوط عمودی اطراف دهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در واقع بوتاکس چروک‌های دور لب بالا و  پایین را به حداقل می‌رساند و گوشه های لب را تقویت می‌کند و لب بالا را حجیم‌تر می‌کند.

فراموش نکنید این کار مثل هر تزریقی با مقداری درد همراه است و ممکن است عوارضی مانند افتادگی لب، عدم کنترل آب دهان و…. داشته باشد و در گذر زمان به سراغ شما بیاید.

بهتر است عملیات تزریق توسط یک پزشک با تجربه و با احتیاط کامل انجام شود تا  خطر عوارض جانبی شما را تهدید نکند.

سخن آخر

ضروریست قبل از درمان با پزشکان متخصص کلینیک زیبایی نیوشا تماس بگیرید و بر اساس شرایط و موقعیت، یکی از روش‌ها را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را بگیرید و همچنین به سلامتی شما آسیبی نرسد؛ چرا که سلامتی مهم‌تر از زیبایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان