پیکر تراشی چیست؟

امروزه،خیلی از افراد به دنبال هیکلی متناسب و زیبا هستند و بسیار هاعز اهمیت است.پیکرتراشی روشی برای زیباسازی اندامی خوش فرم و ویژه محسوب میشود که راه های مختلفی برای این روش وجود دارد.در واقع پیکر تراشی برای حذف چربی ها به شمار میرود.

هدف از پیکر تراشی کاهش وزن و سایز دلخواه می باشد.کسانی که در معضل چاقی  قرار دارند و با چیزهایی مانند ورزش و رژیم غذایی مشکل شان حل نشده ،پیکرتراشی می تواند گزینه خوب و به روزی برای این افراد باشد.عمل پیکر تراشی مراحل مختلفی دارد و روش های خاص خودرا.نام دیگر پیکر تراشی(لیپوماتیک) است.

این نام زیر مجموعه پیکر تراشی قرارگرفته که روش های تهاجمی و غیرتهاجمی را دارد.این عمل شیوه های زیادی را در بر دارد،برخی افراد می گویند فقط تنها یک راه وجود دارد برای عمل پیکر تراشی، اما این گمان و حدثی اشتباه است.

پیکر تراشی چگونه انجام میشود؟ متخصص جراحی زیبایی و عمومی، بابی حس کردن موضعی در اندامی که قراراست آن را پیکر تراشی کنند،یک سوراخ به قدر ۲الی۵میلی متر ایجاد کرده، و بعد از آن دستگاه  وارد بافت چربی فرد شده و ازاین طریق سوراخ را ایجاد میکند.متخصص محلولی را برای جلوگیری ازخون ریزی استفاده میکند.در آخر چربی ها وارد حفره میشوند و ازبدن فرد خارج میشوند.در روش لیپوماتیک کانول که به،هندیس پنوماتیک متصل است از آن طریق چندمنفذ کوچک مناسب باقطرکانول، وارد موضع و درمان را شروع میکنند.کانول در جهاتی جلو و عقب میشود و گردشی سه بعدی ایجاد میکند و امواجی با فراکانس زیر۲۰ هرتز، به وجود می آید و بااینکار چربی ها به اندازه کوچکی در می آیندوهمزمان تخلیه میشوند.

این مطلب را هم بخوانید  بوتاکس مصپورت

مناطق مورد انتظار در پیکر تراشی کدام ناحیه ها هستند؟

بازوها، ران ها، کمر،شکم،باسن،سینه،پهلو.

این ناحیه ها ازمواردی هستند که میتوان با راه پیکر تراشی درمان کردو چربی هارا ازبدن فرد ها خارج کرد. و این روش هم ازسن ۱۸ تا۶۰ قابل انجام است.

آیا پیکر تراشی موردی بدون بازگشت است یا دائمی؟

این نکته ای است که هرکسی پیکر تراشی را آغاز میکند باید آن را رعایت کند.واگر دوباره با برنامه نامناسب و، و ورزش نکردن اینکار را انجام دهد ،امکان بازگشت چربی ها وجود دارد.

تکنیک هایی که برای تخلیع چربی بدون جراحی انجام میشوند :

اولترازد

بادی جت

لیپو ماتیک

لیپو ساکشن

لیبوست

ازمواردی هستند، که میتوان مورد استفاده قرار داد.

پیکر تراشی لیپوماتیک چه عوارضی دارد؟

مشکلات ریوی

مشکلات قلبی کلیوی

حساسیت و جمع شدن آب در ناحیه جراحی

ازمواردی هستند که امکان دارد بعداز جراحی برای فرد مشکل ساز شود.

پیکرتراشی لیپوماتیک و مزایای آن: دوره نقاهت آن کم است و فرد چندساعت عداز جراحی مرخص شده و نیازی به بیهوشی ندارد. در لیپوماتیک،چربی ها زیر پوست فرد یکنواخت میشود و به هیچ وجه ناهموار نمیشود.خستگی و آسیب جدی در این روش نسبت به روش های پیگر کمتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان