اصلاح ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

ابرو، یکی از اجزای مهم صورت است که نقش بسیار زیادی در زیبایی ما دارد. بسیاری از افراد از کم پشتی یا ریزش ابرو رنج می برند .روش های زیادی برای درمان کم پشتی یا نداشتن ابرو وجود دارد ،که یکی از آنها کاشت ابرو است. این، یکی از روشهای دائمی بود که برای جبران موهای از دست رفته ابرو است .در این روش از موهای پشت سر یا کنار گوش که جنس آنها به جنس ابروها مشابه است، برداشته شده و در ابرو پیوند داده میشود .در این روش موهای از دست رفته، به صورت دائمی بازگردانده می‌شوند و بعد از گذشت چند مدت همانند ابرو های طبیعی به نظر می رسند .

این روش کاملاً غیر تهاجمی و سرپایی بوده است ،که در یک یا دو جلسه کوتاه انجام میشود .این روش به دلیل اینکه دوران نقاهت کوتاهی داشته و رضایت بخشی آن بسیار بوده ،در بین بسیاری از افراد رایج است .

 

دلایل ریزش ابرو:

سرطان

زخم یا جراحی در ناحیه ابرو افزایش سن

تغذیه نامناسب

استفاده از لوازم آرایشی کیفیت پایین

استرس

مصرف دخانیات

تاتو ابرو

 

کاشت ابرو چگونه انجام میشود:

ابتدا موهای از پشت سر یا کناره های گوش جدا شده و به ابرو انتقال می دهند. بعد از کاشت ابرو ممکن است ظاهر آن ناخوشایند بوده و بیشتر افراد نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

اصلاح ابرو به دو قسمت تقسیم می شود :

کوتاه کردن موی کاشته شده و یا تمیز کردن موهای اضافه‌ی اطراف آن است.

 

روش های برای اصلاح ابرو:

کوتاه کردن ابرو با قیچی

این مطلب را هم بخوانید  آیا سیگار کشیدن بر روی نتایج کاشت مو تاثیر منفی میگذارد؟

اصلاح ابرو با موچین

اصلاح ابرو با بند

اصلاح ابرو با وکس

برس ابرو

لیزر

 

اصلاح ابرو بعد از کاشت:

 

قیچی ابرو در اصلاح:

هنگامی که کاشت ابروی شما انجام می شود ،ممکن است موهایی که از پشت سر شما به ابرو پیوند داده است، کمی بلند شوند. در این هنگام با قیچی می‌توان آنها را کمی کوتاه کرد، تا طبیعی به نظر برسند.

 

لیزر موهای زائد:

با پیشرفت تکنولوژی، لیزر موهای زائد نیز به روش های اصلاح ابرو اضافه شده است. در هنگامی که از لیزر استفاده می کنید، موهایی که لیزر می شوند ،دیگر امکان رشد آنها وجود نداشته و دوباره نیاز به پیوند آنها دارید. پس این مورد را با اپراتور در میان بگذارید.

 

استفاده از بند :

یکی از روش‌هایی که بسیار ساده و کاربردی بوده ، اصلاح ابرو با بند است. این روش یکی از قدیمی ترین روش ها بوده، که هنگام استفاده از این روش باید دقت کرد، زیرا موهای پیوند شده در ابرو، در هفته اول ریشه چندان قوی نداشته و ممکن است با کوچکترین حرکت اشتباهی از بین برود .

 

اصلاح با موچین:

هنگامی که کاشت ابرو انجام می دهید ،ممکن است موهای کاشته شده با موهای طبیعی خود ابرو را اشتباه بگیرید. پس باید در استفاده از موچین دقت کنیم، زیرا موچین ابرو ها را از ریشه در می آورد، و اگر به اشتباه موهای پیوند داده شده را با موچین اصلاح کنید، امکان رشد آن‌ها بسیار کم بوده و دوباره باید پیوند انجام دهید.

 

اصلاح با وکس:

این مطلب را هم بخوانید  معرفی چند مرطوب کننده طبیعی پوست

در این روش با قرار دادن مخلوط بسیار چسبناکی بر روی موهای زائد ابرو آنها را از بین میبرد .این روش نیز مانند استفاده از موچین موها را از ریشه جدا کرده، پس باید حداقل بعد از گذشت یک ماه بعد از کاشت از این روش استفاده کرد.

 

اصلاح با تیغ:

یکی از بهترین روشهای اصلاح ابرو استفاده از تیغ است. خطرات بسیار کمی داشته و ابرو را از ریشه جدا نمی کند .اما در این روش نیز باید بسیار دقت داشت که فشاری به ابرو  وارد نشود.

 

بهترین زمان برای اصلاح ابرو:

در هفته های اول و دوم عمل اصلاح و وارد کردن فشار به ابرو و دستکاری آنها ممنوع است. زیرا باعث می‌شود، ابروها و موها ریزش داشته باشد .در هفته اول به دلیل اینکه ریشه موها هنوز قوی نشده است و فقط با لخته خون هایی ماندگاری دارند، پس از هرگونه فشار یا تماس با آن ممکن است باعث رشد نکردن آنها شود. بعد از گذشت ده روز کم کم ریشه این موها شروع به سفت شدن کرده و ریزش آنها نیز کاهش می‌یابد .پس بهترین زمان برای اصلاح ابرو ده روز یا بیشتر آن بعد از گذشت کاشت ابرو است .

 

اهمیت و شیوه صحیح اصلاح ابرو بعد از پیوند:

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام اصلاح ابرو مورد توجه قرار گیرد، قالب ابرو است. اگر در اصلاح ابرو دچار مشکل شوید، ممکن است موهای پیوند داده شده دچار مشکل شود و دیگر رشد نکند. یا باعث شود ابروها نامرتب شده و شکل ظاهری آن ناخوشایند شود. اصلاح ابرو بعد از گذشته یک ماه می تواند انجام شود و هیچگونه مشکل و ایرادی ندارد.

این مطلب را هم بخوانید  تزریق ژل چانه برای تناسب صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان